Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2017 00:11 - nc
Автор: zax Категория: Забавление   
Прочетен: 1235 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 07.08.2017 19:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Две чертички, две чертички - Жоро е невинен.

След последната нарочена среща от милейдито в която уж да се видим тримцата с Жорето, за която никой от двамцата не ми каза но после на длъж и на шир дрънкаха че не съм отишъл - та след тази среща Милейдито ме разлиби от любимите си. Нещо повече, без никаква причина започна да цвъка от различните си профили по мен. Днес обаче се разбра защо:
 
8. starforlife - Виж сега, Тише, батьовата... Понеже пак ме призоваха да адвокатствам - та да ти поговоря, чадо...
15:43 Ще бъда сериозен и океанословен, защото тъпата ти посредственост, жалките ти мисли какво би уязвило и/или изложило някого и ограничеността, която демонстрираш с изваждането на това ЛС на Муцунка, го "изисква".
Първо да се надуя като балон в тръни и кажа, че първото ми висшО е "Микроелектроника", профил "CAD CAM системи в електрониката" с втора специалност "Медицинска електроника" и именно заради второто - съм учил макар и повърхностно две години медицина (по-образно казано). Защо казвам това ли? (За да се фукаш, СтарЛАЙ(но) - ха ха ха) Казвам го, за да имаш предвид, че сега като си позволя евентуално да използвам някои термини - няма да е с помощта на Гугъл, а просто защото не съм посредственяк-охранител като нЕкои тук.
Та: Природата е направила така, че при жената пенетрацията да е желан процес и това има едно обикновено и напълно нормално обяснение - продължаването на рода.
Факт е обаче, че едно 78-80% от жените изпитват не вагинален (при самата пенетрация - да го преведа за теб - проникване), а именно клиторен оргазъм. Нещо повече. Дори при нормалното сношение, дори в случаите на анално такова - в 90% от случаите отново се говори за клиторен оргазъм, защото се стимулира именно клитора.
Няма лошо - високо интелигентни хора като теб - обикновено развяват една прословута G-точка, но колкото и да породи смях във вас - има много сериозни мнения, на много сериозни лекари-сексолози, че въпросната е просто една... химера. Тоест - не съществува.
Нека не спорим сега - все ми е тая съществува ли или не.
Все ми е тая от гледна точка на това, че при жената (ако не знаеш поради това, че още не си бил с Жена, или си вече забравил как е) сексуалната наслада почива основно на емоционална основа, а не на чисто физическа като при нас (нека "нас" не те заблуждава - теб не те включвам в това число - ха ха ха) мъжете.
Тоест: Теб, Тикоев, ако те вържа, и една мръсна, миризлива сииганка ти направи... фелацио например - ти искаш или не, отвратен или не - ще свършиш (поне се надявам да си способен - ха ха ха).
При една жена това няма как да се случи!
Но да се върна на по-"академичната" част от това, което искам да кажа.
От казаното по-горе за 78-80-те % се стига до извода, че едва 20-22% от жените достигат (изпитват) вагинален оргазъм, който както вече казах не се дължи на стимулиране на въпросната химерична G-точка, а на жлезите на входа на маточната шийка. Е хубаво, но това е факт само при въпросните 20-22%, защото едва толкова от жените имат достатъчно добре развити жлези (чиста Природа, а не недостатък, недъг), че да изпитат оргазъм по този начин.
Тоест, аз не казвам, че не изпитват оргазъм всички при пенетрация (е~не както му викаш ти), но той се явява отново клиторен, а не друг.
И така неволно стигаме до по-неакадемичната, блоговата част - ... Езикът на Мастъра!
(Този остър, хаплив език. Моля "ЧуКчаТа" да чете с половин око и то примижало :)))

Аз не виждам нищо нередно, още по-малко гнусно в това, въпросният (ми) сетивен орган (за езика (си) говоря) да се използва в любовната игра м/у мъжа и жената.
Повярвай ми: няма жена, която да не иска да направиш на нея това и така, както всеки мъж иска от отсрещния пол (нЕкои даже от същия пол - ха ха ха)! И аз не виждам както вече казах нещо срамно в това. Дори напротив - показателно е за ред неща, които съществуват м/у партньорите.
Сега...
Дали Езика на Мастъра е обхождал клитора на Муцунка? Това ли те влече да изкараш наяве, че видиш ли да изложиш въпросния Мастър?
Ами какво пък, да поиграем тогава:
ДА! ОБХОЖДАЛ ГО Е!

Не само на Муцунка! Почти няма блогърка, чиито език да не е обхождал фалоса на Мастъра! Упс - исках да кажа езика на Мастъра да е обхождал клиторите им.
Ти искаш да се числиш в засегнатото при първото, грешното ми изречение отгоре ли?
Ми смени си пола бре! Някак си не си падам по хомо-сексуални игрички.
Виж по хетеро - както вече казах - нямам спирка - летя из блога и ощастливявам къде коя барна!
Ама по нЕколко пъти я ощастливявам! Ежедневно! По 26 часа! Напра"о бик за разплот га ти каат!
Затова "пред дома ми се вият опашки... Коя по цици - коя без прашки..."
Теб това дразни ли те?
Или само обстоятелството, че си най-отзад на опашката? цитирай
 



Катара, нема "а са сърдиш ама вече ще ти викам Близалка, за Влизалка още няма данни. :))




   Но да продължим нататък и да видим кой тази вечер като хвърлят едно око на телефона, таблета или компота - ще яде бой!!!

9. starforlife - Върнах се, защото от възбуда (досърбяване на езика - ха ха ха), забравих нещо много важно по втората, неакадемичната, блоговата част.
15:57 Та:
Както вече казах - МастърЪТ е обходил будоарите на всички блогърки!
Ама всички!
Без изключение!
Няма северни - няма южни!
(няма дори VEсеверни, което ти е обсесия)

Едно обаче забелЕзах при тези си милиони похождения:
Докато едни те посрещат в чисти чаршафи - други на незаслани ложета.
Докато едни те провокират със секси-бельо ( още ли ми пазиш прашките, б"0 :))) - други си лЕгат (не до теб - държа да подчертая) с пуловерите, с които сутринта са чистили камината, при цЕлото вдигане на прах, произтичащо от това, а през деня са се въргаляли къде ли не из лицемерно представяния пред вас тук като различен рай, упс - исках да кажа свят.

Та те така, Тик-так(оев)... цитирай
 


Източник: из аналите на tikoev.blog.bg

/п.с. следващия път не скачай с изтъркания си номер да пишеш като анонимен срещу себе си, а после от друг твой профил да се пениш че това съм аз - смотаняк. :))) /


А аз мога да допълня че самоизвъргачката "ептен са схумна, иначе сега да бе  .... само спомен.

Сега иди да ревеш на модерацията да ми изтрият и този пост, пикло. 


:)))

 



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2153465
Постинги: 1533
Коментари: 4202
Гласове: 7463
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол