Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2018 23:21 - Защо учителите винаги ще са "кът"... в България, поне
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 1244 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ще започна отдалеч: точно днес слушах как, тъй като дигитализацията напредва, скоро няма да има недостиг на учители. Най-добрите учители по... ще бъдат "онлайн" и всичко ще е ОК.

Драги ми смехурковци от всички виртуални светове! Вие никога не сте разбрали какво е учител, иначе нямаше да ни "пробутвате" последните си "замашки на мисълта". 

Тук ще кажа: не само съм вбесена, не само че отдавна съм преминала отвъд "burn out", но и никога не съм разбирала хора, които ако до ушите не са се набъркали в лайната, да ми обясняват... как се "отводнява клоака" -;))

Световно, хората не могат да се оправят с децата си. И някак си, ги хвърлят на "училищего" да се оправя с тях, ако може. А дали може? И от какъв зор? Защото им се плаща, или защото някой "забелязва" усилията им?

Българската образователна система върви по най-отблъскващия вариант: учителите са "виновни" за всичко: не се справят с всичките идиотщини, които им се стоварват: да бъдат преподаватели, да бъдат възпитатели (често без съгласието на родителите), да бъдат психолози - и пак, къде сте родители - за Вас ли работим или срещу Вас, ако това е интересът на детето? Нас никой не ни пита дали сме съгласни "да работим в така среда". Никой не ни е обучавал за това: благодаря на майка си, че ме е мъкнала по подобни курсове, и бивайки лекарка, тя ми ги е плащала -))  Докога някой, или аз самата, ще си плащам за да се обучавам?!

Сега ще се върна няколко "часа назад", и ще се възмутя от Иван Нейков, който ни  обясни, че няма против "учителите", но как ще им се плаща повече от на университетските преподаватели?!  Тук ще се "взривя": господата "университетски преподаватели" да са наясно, че те "не произвеждат": на тях им е даден готов продукт и само могат да надграждат. Те никога не са си дали сметка какво е "да си в лайната", от които да произведеш "почва", върху която, евентуално Те ДА ГРАДЯТ -;))

Не ми е зор да се конфронтирам с когото и да е било: но да спомена - ако "долен" курс, т.нар. "начален етап" не ни "произведе учениците", с които ние можем да правим неща по-нататък, няма как да се случи. Същото е с така наречението "учителки" от прогимназията. Но да "получавам" в 8. клас "идиоти" и аз да им обяснявам откъде извира "бензина", малко ми е тъпо, отвъд--- че не е beneficial -)

Та да обобщя, че очевидно не е ясно: качествени хора, които искат да стават учители - няма. Проблемът е не само в заплатата, а и в условията, и с "проектохората", които биха искали да развиват. Аз вкъщи имам хора с отношение към тоя свят, донякъде и към мен, като къмм индивид. Присъдата е била: (мъжът ми) Никога няма да стана учител (заради парите и отношението), синовете ми - забрави! (въпреки че те, всеки един от тях е трябвало да бъда "учител", но в тяхната сфера)

Защо "никой" (условно) не иска да бъде учител в България? Аз и досега не искам, макар да съм -;)) И повярвайте, не е заради парите, които правителството на Тиквата си мисли, че ни "осигурява" -;))) Работя на две места и честно, отдавна съм "издухала съдържанието на ставащото"... Но никого не го интересува, всеки иска да си в час и "в час", независимо какво ти коства и колко никога няма да ти го плаги -;)))






Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3211936
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031